רומא - סיור קולינרי

אורך סיור 3-4 שעות אוטובוסים ממוזגים מינימום 10 איש להרשמה

רומא - סיור קולינרי - פירוט הסיור

למי מכם שבאמת רוצים להכיר את רומא ולא להיות תיירים מהצד ובאמת רוצים לחוות את רומא ואיטליה ולא רק דרך גוגל, בואו הצטרפו לסיור שיקח אתכם כמו הד מתקופה רחוקה דרך ריחות וטעמים, אגדות וסיפורים מעיר הנצח.

נטעם ממגוון מאכלים מטרף כשנבקר ב’טראטוריות’ או ה’פאסטיצ’ריות’ המפוזרות לאורך סמטאות הרובע העתיק כמו פטריות כמהין אחרי הגשם ורק בזכות הניחוחות שהן מפיצות אפשר היה להגיע אליהן מכל מקום.

בדרך לא נוכל שלא להיתקל במזרקה מפורסמת מתקופת הבארוק או איזה פסל חטוב של איזה “ברניני” וכמובן נטעם ממיטב הגבינות והנקניקים המקומיים כמו הגורגונזולה הכחולה, הקאצ’יו קבלו העוקצני איזה פארמיג’יאנו מיושן או פקורינו ארומטי, פסטה רומאית טובה אצל ‘פאסקוואלה’ ואיך אפשר בלי איזה “ריסטרטו” או “קאפוצ’ינו” משובח ואז למי שיש עוד מקום תוכלו לטעום מהטירמיסו הקטיפתי המפורסם ביותר בעיר.

*מושלם לזוגות ולמשפחות שרוצים להכניס עוד חוּויה משותפת היישר לתוך ‘פנטאון’ האלבום המשפחתי
מקצועיות ללא פשרות

הצוות של אלבר טור הינו מקצועי ומנוסה יעשה הכל בכדי לגרום לכם הנאה רצופה.

חוויה של פעם בחיים

הסיורים של אלבר טור שונים מכל סיורים אחרים. היחס האישי והאנרגיות של המדריכים שלנו מחזירים את המטיילים עם חיוך וזיכרונות בלתי נשכחים.

€80 לאדם

להזמנת הסיור נא מלאו את הטופס:

אמצעי תשלום

אנו מכבדים את כרטיסי האשראי למעט אמריקאן אקספרס ודניירס. במקרה של תשלום בהמחאה או מזומן, יש ליצור קשר ישיר עם אחד מהנציגים שלנו.

יש לכם שאלות?

צרו איתנו קשר ונשמח לענות על כל שאלה או בעייה.

אוהבים את הסיור הזה? הזמנו עכשיו!